Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Sofia in Sehati Berdansa?

  • Wednesday, November 25, 2009
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , , ,
  • To Facebook Reader, please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :D



    Kenape? Tak percaye ke? Serious..aku memang joined bende nih..hahaha...gile lawak seyh...tapi selamber jerla...segan..malu memang ade...tapi enjoyed....















    Kat sini semua pangkat mak-mak ayah-ayah yer..aku ngan Mr Syukri je tak..hahaha...ha..pasangan chinese nih memang best..diorang super lawak...sporting giler....suke tengok diorang gelak-gelak...enjoyed giler diorang.....

    Tapi time aku ngan Mr Syukri nih berdansa..tak de picture..yerla..sape je yang nak amikkan picture kitorang nih..ade video..tapi tak boleh nak upload la pulak..haih...sabar jelah..sape nak tengok? nanti aku upload kat facebook page aku...

    4 comments:

    kenwooi said...

    haha.. dancing is fun..
    but i dont know how to dance.. =P

    kenwooi.com

    smiley said...

    Ken : hahaha...ya..can release tension + can exercise also..i also dont know..just cincai-cincai la..

    Sarah Ezeeliya said...

    ko biar benar bahan!!aku tak penah tao pon ko ngn syuk pandai menari!!tak leh bayang giler!!

    smiley said...

    Sarah : hahaha..itulah ko...tak tahu bakat terpendam aku nih...hehe