Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Sayangnya...

  • Saturday, November 14, 2009
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , , ,
  • To Facebook Reader, please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :D


    Aku suke die...tapi aku tak dapat nak milikinya...die sangat comel dan lembut...


    Mr Syukri tak benarkan aku beli teddy bear lagi..yang dah ade nih dah tak tahu nak simpan mane...


    Yang paling Mr Syukri tak bagi sebab sekarang hidung aku terlalu sensitif dengan bulu-bulu..mudah sangat kena serang asthma nanti..huhuhuhu...sedih betul...

    Comel giler orang utan nih..aku nak sangat..tapi kalo betul-betul punyer orang utan..jangan harap la aku nak dukung macam nih...aku alergic haiwan berbulu nih..

    Dulu aku pernah konon-konon nak try pegang hamster..tapi bile letak je kat tapak tangan..automatic..aku tercampak hamster tuh eah..2,3 kali..tindak balas aku sungguh pantas..tak de orang yang sempat menghalang tindak balas tuh..kesian aku tengok hamster tuh..nasib baik atas katil time tuh..kalo tak aku rase..dah arwah dah hamster tuh...cian die kan...

    3 comments:

    Cik Akma said...

    huwaaa nk bear nk bear gakk :D

    Mr. J @ pengerindu.com said...

    huuh. orang utan tu. kesian hamster , ganaz betui T_T.

    smiley said...

    Cik Akma : hehehe...jom2 beli...cik akma nk bear ape?katak ke orang utan?hehe

    Mr J : bukan ganaz taw..tapi tercampak...tak sengaja taw