Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Sakit Hati..Sebagai Langkah Berjaga-Jaga

  • Sunday, November 8, 2009
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , , ,
  • To Facebook Reader, please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :D


    Korang pernah dapat tak sim-sim card free nih?
    Contoh macam korang jenjalan kat KL Central ke Hentian Pudu ke..ade orang tahan-tahan nak bagi sim card free..die cakap free je nih..amik je..korang pernah kena tak macam tuh?



    So far..alhamdulillah..aku berjaya atasi kutu-kutu seperti itu..nak tahu kenape aku panggil orang-orang yang bagi tuh kutu? eah..bukan bagi..cara mereka lebih kepada memaksa okie..sampai orang awam terpaksa berlari dari orang seperti ini..ada masa dah lari pun..kutu-kutu nih pun ikut lari kejar...hishhhh...


    Bukan aku yang menjadi mangsa kutu-kutu nih..tetapi adik aku, Chaza..die dengan rela hati menerima sim card dari kutu nih..Adik aku nih biler dengar je kutu tuh cakap free..ape lagi..terus la setuju..lagipun die cakap die malas nak dengar orang tuh bebel-bebel...die accept je..


    Chaza nih pun satu hal...berbuih dah before nih aku bagitahu die..bende-bende macam nih jangan di layan...tengok sekarang..ape dah jadi...korang boleh tengok sendiri even sim card tu belum dicabut dari kad die..sampul plastik tuh pun belum dibuka..ape ntah lagi menggunakan sim card tuh..


    Bil tetap sampai ke rumah sampai beratus ringgit die kena langsaikan...hal macam nih aku tak salahkan kutu-kutu tuh 100%..aku tetap salahkan adik aku yang tak paham-paham bahasa...perkara macam nih dah pernah masuk berita and paper semua..tapi die masih boleh terpedaya dengan perkataan FREE

    So pada semua yang akan datang bila dikunjungi kutu-kutu ini..sila berhati-hati..terutama dalam memberi no kad pengenalan...jangan sewenang-wenang menyebarkan no kad pengenalan korang..

    0 comments: