Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Review Film The Box

  • Monday, November 16, 2009
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , , ,
  • To Facebook Reader, please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :D


    Hari Sabtu aku telah menghabiskan masa bersama-sama Sarah. Malam tuh kami menonton midnight movie..The Box..lakonan Cameron Diaz..


    Aku nih memang kaki movie..semua aku boleh layan..dari jalan citer yang mendatar, menjunam atau melonjak..semua aku sapu..sebab aku memang kaki tengok wayang yer..kalo cakap kaki wayang kang..boleh bawa maksud lain pulak..

    Sepanjang hidup aku tengok wayang..aku tak penah rase tak best tahap dewa macam nih bile tengoko wayang...memang tak best citer The Box tuh..aku tak paham kenape Cameron Diaz boleh sudi nak berlakon citer macam tuh..

    Nak tahu kenape? Sebabnyer, aku tak paham sekecik zarah pun jalan citer tuh..sumpah seyh..aku tak paham..okiela..maybe aku nih lampy sangat dengan jalan citer die..tapi orang lain dalam wayang tuh pun okie..bile kuar, semua muke blur..ade jugak yang sumpah seranah citer nih..ade yang macam muke bangun tidor pun ade okie..

    Aku punyer khusyuk tengok citer tuh..sampai sms Mr.Syukri pun aku reply lambat-lambat..semata-mata aku nak pahamkan jalan citer die tuh yer..even boring, aku tak tido sampai citer tuh habis..kot-kot aku dapat sebarang clue untuk jalan citer tuh..tapi hampeh..memang tak de...

    So..bagi sape yang ade hati nak tengok citer nih..tak payah la weyh..bazir giler-giler..aku nak bagi die separuh dari satu bintang pun cam nak pikir berjuta kali..tapi bagi peminat Cameron Diaz tuh..tok sah la tengok kat wayang..beli dvd je..korang boleh tengok dengan pelbagai gaya..kuak bebas..kuak lentang..selesa..nih kalo semata-mata tengok wayang citer nih...tak payah..tak payah...


    Sorry lagi sekali..takde gambar time menonton..huhuhu..insya-allah aku akan cube dapatkan kamera aku dengan secepat mungkin..rase lain pulak takde bagi gambar sekali ek..

    4 comments:

    lily lotus said...

    mari layan 2012...

    smiley said...

    kak lily : yer...citer 2012 superb best...dh tgk dah..hehe

    nn said...

    tula psl. time tgk iklan ad cameron diaz cmbest an. skali tu member g tgk smpai mnyumpah2 ckp tak best. huhu. die kata satu panggung pun maki cerita tu. sadis sungguh.

    smiley said...

    nn : memang pun..cam hape je jalan citer nih..bazir duit betul tgk..xpnh rase nyesal tahap nih..haha