Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Program KFC Sempena Cuti Sekolah

  • Tuesday, November 24, 2009
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , , , ,
  • To Facebook Reader, please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :D



    Time nih baru lepas register, muke excited tapi lagak control macho eah Chibby..Korang nampak kan nombor 3 kat baju die tuh? Ha tuh giliran die untuk Fancy Dress nanti..



    Dik, jom amik gambar dulu



    Muka Mr Syukri yang mengantuk..cian die kena bangun pagi..eah eah tapi bukan saya paksa awak joined kitorang yer..awak yang nak ikut..tahan jelah dulu mate tuh yer...



    Staff yang jaga Fancy Dress tuh cakap senang salin baju dulu..nanti tak kelam kabut kak..aku pun yelah..salin kan aje lah Chibby nih..



    Aktiviti pertama diorang untuk kanak-kanak nih ialah pansakan badan..diorang kena menari sambil bersenam ala-ala body jamming la nih...







    Pedang yang aku selitkan kat belakang tuh asyik la melurut je..aku tukar pulak posisi die kat depan..hehe..tak pe..janji Chibbby selesa kannnn.....



    Nak tengok Chicky and Friends datang...tunggu eah..nanti aku tunjuk gambar die...

    0 comments: