Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Nora Danish Seorang Pemaaf

  • Saturday, November 7, 2009
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: ,
  • To Facebook Reader, please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :D


    Waaaa...baik sungguh hati kak Putri nih..kalo aku la..jangan harap la nak maaf orang senang-senang..die dah buat taik kat kiter..tak mungkin la sedap-sedap aku akan maafkan...ok..ituh aku la..sebab aku bukan pemaaf yer..

    Nih entry bukan nak citer pasal aku tapi pasal kak Nora nih..die cakap die sanggup maafkan perkara yang dah berlaku..haih~~ mulia sungguh..ntahla nape nasib tak begitu menyebelahi kak Putri nih..

    Dikatakan kak Putri ditawarkan berlakon bersama dengan Cik Fasha nih dalam citer Spa Qistina..ohh..aku rase boleh jadi mantap nanti citer tuh..tambah plak dua-dua nih macam ada history kan..nak tengok..nak tengok...

    Bak kata kak Putri nih..harus tabah menghadapinya apabila berdepan..yeszzz...akak memang sangat tabah yer..

    Maklumat lanjut..klik sini

    0 comments: