Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Nana Radio Era ucapkan Goodbye to Era.FM

  • Tuesday, November 17, 2009
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , , , , , , ,
  • To Facebook Reader, please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :D

    Malaysia nih memang tak boleh mula dengan satu-satu isukan..pastuh sure ade yang ngikut..pastuh jadi trend..

    Minggu lepas Hot FM dengan kisah pengganti Fara Fauzana..oppsss..pengganti sementara yer..minggu lepas Halim Othman, tapi minggu nih diganti pulak dengan Azhar Sulaiman..Kombinasi yang baik antara FBI dengan Azhar..maybe diorang dah serasi sejak mengacarakan program Deko Idaman kat TV3 tuh..

    Kali nih..giliran Era.FM plak..dikatakan Nana AF lepas nih akan bertugas sebagai deejay di stesen baru..maknanye..Nana saying Goodbye to Era la kan? Bagi peminat Nana, koranh tak payah nak risau akan rindukan suara serak-serak basah Nana tuh yer..korang boleh dengar suara Nana kat XFM..

    Habis tuh...sape pulak gantikan Nana?




    Ha...nih die..Dina..yang bakal menggantikan Nana di Era.FM..

    Dina nih sebelum nih deejay kat XFM..kire nih cam tukar-tukar la ek?

    Kenape nak tukar-tukar camnih kan? Adakah nak naikkan lagi rating radio ke? hurmm..untuk aku..dedua stesen nih aku jarang dengar..eah tak..Era ade jugak mase dengar..tapi XFM..serious aku tak pernah dengar..maybe sebab lagu-lagu yang diorang putarkan..tak serasi dengan aku..aku tak bape minat dengan lagu-lagu diorang..cam bosan..tapi bagi orang lain..tak sure..

    Antara Era.Fm dan XFM..mane korang dengar? Kenape korang dengar stesen radio tuh? sebab deejaynye ke lagu?kalo dua-dua faktor nih takde pada satu-satu stesen, korang rase stesen radio tuh boleh naik tak rating die?

    Bagi aku..aku lebih suke dengar Hot FM..selain dari deejay-deejay die..pada aku..lagu-lagu Hot FM kire update jugaklah..kalo deejay nih..aku suke bile Fara dan Faizal digandingkan..memang serasi and happening suasana pagi..

    0 comments: