Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Kisah Benar..Cikgu Marah Sampai Koyak Pipi Murid

  • Friday, November 6, 2009
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , ,
  • To Facebook Reader, please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :D


    Hish...dahsyat betul zaman sekarang nih kan..semua orang dah tak boleh nak kawal tahap kemarahan masing-masing..

    Gambar kat atas nih merupakan mangsa kepada seorang guru yang tidak dapat menahan kemarahannya apabila murid berkenaan tidak menyelesaikan kerja rumah..

    Mane tak ibubapa sekarang nih naik hangin bile cikgu-cikgu kat sekolah naik tangan atau denda anak-anak mereka..sampai ada kes macam nih..mak ayah diorang yang bagi makan kat anak mereka pun tak pukul anak mereka macam nih..

    Nak mendidik bukan macam nih caranya..sepatutnye seorang guru lebih tahu macam mana tegur..lebih menggunakan pendekatan psikologi..

    Kisah selanjutnya..boleh baca kat sini

    4 comments:

    Zee bo Bee said...

    Oh my goodness!!!

    Poor kid is gonna be scarred for life! Emotionally and physically! They should sue the teacher and revoke his/her teaching license, maybe even take it up in court!

    Terrible!!!

    smiley said...

    ya...i dont know how the teacher can be a teacher..i think maybe the teacher got mental prob la..

    minah nomad said...

    dlm metro arinie pon ade pasal ustaz ngamuk smpai berdarah kening bdk form 5..ustaz ape cm tuh kan

    smiley said...

    ohh yeeee...ade baca jugak...dahsyat kan cikgu skg...tak semua..tapi diorang sepatut lbh tahu cara yg lbh efektif..