Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Kini Giliran Rumahtangga Mamat Exists Pulak

  • Thursday, November 12, 2009
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: ,
  • To Facebook Reader, please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :D


    Penyanyi yang dulu popular dengan lagu Untukmu Ibu ini kini berhadapan dengan masalah rumah tangganya..haih...

    Mamat dan isterinya Shila nih telah bercinta selama 6 tahun sebelum mendirikan rumah tangga pada tahun 2000..korang kire sendiri la yer dah bape tahun diorang kenal tapi penyudahnye...ini juga yang diorang hadapi...aku ingat mereka dah cukup lama mengenali antara satu sama lain..tapi ntah la ek...adakah masalah masih tak cukup lama mengenali hati budi masing-masing? aku pun naik ngeri seyh dengar orang sane sini sibuk nak bercerai..


    Memang dah tak de jalan penyelesaian ke diorang nih? Cuba fikirkan macam mana 3 orang anak-anak korang..sian diorang..nanti kejap pergi sana..kejap pergi sini..cuba bayangkan time hari raya..member-member anak korang semua beraya dengan mak ayah..tapi diorang..terpakse beraya dengan salah sorang je..hurmmm...aku simpati pada kanak-kanak yang berhadapan nih semua..kalo dah besar panjang tuh tak pe..masing-masing boleh berfikir..

    Maklumat lanjut, layari paper ni

    0 comments: