Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Kegemilangan Anugerah Skrin

  • Tuesday, November 10, 2009
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: ,
  • To Facebook Reader, please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :D


    Korang perasan tak sekarang nih TV3 dah mula membuat ulangan drama-drama yang pernah ditayang sebelum nih..Kalo tak silap aku setiap hari Ahad pukul 9 malam, siaran ulang tayang tuh..macam hari Ahad yang lepas, ulangan drama lakonan Que Haidar..tajuk die aku tak ingat la pulak...

    Kali nih aku perasan banyak jugak drama yang Que Haidar berlakon tercalon..kalo yang perempuan pulak Irma, gf Nabil raja lawak tuh..ade jugak 2 jenis drama die berlakon tak silap aku..baguslah...nampak jugak wajah-wajah baru nanti kan yang terima trofi tuh nanti..


    Kemeriahan dan Kegemilangan majlis nih macam hebat je kan..dengan temanye Hikayat Seribu Satu Malam..kemeriahannya bertambah-tambah lagi apabila majlis ini akan dikelolakan oleh Fafau@Fara Fauzana dan juga Afdlin Shauki..

    Anugerah Skrin kali ini akan mempertandingkan 10 kategori drama, 7 kategori filem dan 6 kategori penerbitan dalaman..terdapat dua anugerah baru yang diperkenalkan tahun nih..iaitu Anugerah Yasmin Ahmad (sempena arwah yasmin ahmad yang sentiasa menghasilkan filem yang berkualiti) dan juga Anugerah Videografi Terbaik..

    Ramai artis yang akan membuat persembahan pada 4 Disember di PWTC sempena dengan majlis berprestij ini..bagi mereka yang mahu menghadiri majlis ini, boleh mendapatkan tiket masuk di Balai Pengawal Sri Pentas mulai 23 November ini..

    Bagi mereka yang tak dapat hadir, still boleh tengok majlis anugerah ini kerana TV3 akan membuat siaran langsung pada hari tersebut yang bermula pada pukul 9 malam..

    0 comments: