Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Isnin Kembali Lagi

  • Monday, November 16, 2009
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , , , ,
  • To Facebook Reader, please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :D


    Isnin kembali semula..setelah dua hari berehat..kini kembali untuk bekerja..

    Hujung minggu kali ini aku tidak meluangkan masa untuk adik-adik tapi bersama-sama dengan rakan-rakan ku...waaa..lama tak lepak ngan diorang macam nih...rindu...rindu...

    Aku tetap balik Jumaat petang lepas office hour..Sabtu petang aku balik KL balik..sampai je KL, aku keluar dengan Sarah. Konon kuar sebab nak hamik hadiah kat Sunway tuh..tapi aku lambat sampai..so majlis tuh dah tutup dah oiii...melepas la aku nak dapat goody bag tuh..aku nih berkobar-kobar nak pg amik hadiah tuh sebab adik-adik aku..sebab diorang la aku menang contest tuh..haih...tak de rezeki korang la..lain kali kiter join contest lagi..ade rezeki kiter dapat la hadiah yer..

    Terkilan jugak arr kan..penat-penat aku kelam kabut..sekali tak dapat..haih...tapi aku tak boleh nak salahkan pihak sane..bukan salah diorang jugak..aku yang lambat..nak buek camno..jalan jame wooo sabtu tuh kat kl...dengan ade laluan yang ditutup lagi..

    Aku tak dapat nak letak gambar sekali untuk segala aktiviti yang aku lakukan bersama-sama rakan-rakan..sebab kamera aku ada pada Miszz Putri..nanti dah dapat aku letak yer..

    Dan untuk majlis sabtu aritu..aku buat perubahan extreme dari segi cara aku berpakaian..haha..bonda cakap..hish...lain macam je ibu tengok awak pakai la..hehe..tapi kalo korang nak tengok, kenala tunggu aku dapat kamera aku tuh dulu yer..

    0 comments: