Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

I want be like Michael Jackson!!

  • Wednesday, November 18, 2009
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: ,
  • To Facebook Reader, please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :D



    I love this kind of hat after keep repeating watched MJ's video clip..haha..sangat mudah terpengaruh kan aku nih..ya..rase sangat janggal and pelik memule tuh..tapi buat bodoh jela..memang pelik sebab aku tak penah buat macam nih..haha..well..aku memang kaki mencube bab-bab cam ni..haha.......






    Aku minat tengok MJ buat gaya macam nih..takkan aku nak pakai macam nih pegi keje plak kan..no...no...tak sesuai yer...sebab itulah aku pilih pakai macam nih untuk pergi mane-mane event yang cam untuk suke-suke kan..



    Kalo aku cakap aku nak jadi MJ versi perempuan ade yang bantah tak?hehe..even bertudung, tak semestinyer aku tak boleh..boleh tapi ade caranyer..



    Time nih bukan tengah tidur yer..tapi tengah menjawab SMS Mr Syukri..tak sudah-sudah dengan risau die malam tuh..





    Sebenarnye, bukan Chibby je yang kemaruk ngan MJ nih..tapi alongnyer jugak yer..hehe..tapi kasi senyap-senyap sudah..kang ade kena marah menyelahkan pengaruh MJ..aku suke..suke...suke jadi macam MJ nih..unik what..kan..kan...nak menari moonwalk memang minta ampun minta maaf la...aku tak sanggup nak lentik sane lentik sini badan aku nih..kang terpeliut..sape nak tolong..



    MJ in my heart forever!! Jom layan antara video clip MJ yang aku suke

    0 comments: