Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Hot FM tetap Hangat Tanpa Fafau

  • Tuesday, November 24, 2009
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , , , , ,
  • To Facebook Reader, please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :D



    Hot FM lebih hangat dari biasa..diakui memang hangat..terutama sekarang nih, bile tempat fara fauzana yang bertukar ganti..sebabnye? click sini..dulu aku ada buat entry pasal kehilangan fara fauzana..korang bacalah kalo nak tahu ape yang terjadi pada fara fauzana..macam-macam jenis orang menggantikan fara fauzana nih......



    Semua orang terkejut bile tetibe dulu Fafau hilang dan muncul pulak dj lain yang menggantikan fafau..aku rasa macam-macam feedback pendengar bagi kesan dari penggantian untuk fafau..maybe sebab dulu semua pendengar tak tahu punca fafau menghilang...

    Dari Halim sampailah kini Azhar Sulaiman..secara jujurnya, aku kurang berminat dengan gaya penyampaian Halim..nada die agak mendatar je..tapi masih banyak lagi telinga yang suke mendengar Halim berhujah..pilihan masing-masing...



    Aku rasa Azhar Sulaiman dah 2 minggu menggantikan Fafau..boleh tahan jugak si Azhar nih jadi DJ..aku suka dengar..walaupun DJ bukan lah kerjaya Azhar sebelum nih..tapi gabungan Azhar dengan Faizal memang serasi dan seronok untuk didengar..suara die..intonasi die bercakap macam sempoi je..



    Gambar si Faizal nih aku tak sure zaman bile die ade rambut nih..sebab sejak yang aku kenal die..die nih cam botak je memanjang..tapi aku rase sure la time nih die dah jadi DJ hotfm..cuba tengok kat baju die pakai tuh..kan ada gambar logo hotfm tuh..

    Tiap-tiap pagi, time bersiap nak pg keje tuh..aku selalu buka 8tv..time pepagi nih kan 8tv akan tunjuk hot fm am krew yang bertugas kat konti..

    Semoga Hot FM sentiasa maju ke depan dan sentisa mempunyai backup dj yang mantap seperti Azhar nih supaya rating Hot FM sentiasa no1 di telinga-telinga pendengar..

    2 comments:

    e l d y said...

    Hari Ahad x hangat lagi T.T)" <-- feeling gua ~

    smiley said...

    eidy : ohh yeke? saya jarang dgr ari ahad..nape tak hangat?