Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Giliran Datin Zaitun Memberi Keterangan - Kes Nora vs Fasha

  • Wednesday, November 11, 2009
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , , , , ,
  • To Facebook Reader, please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :D


    Hish...rase tak percaya jer biler baca keterangan producer Spa Qistina kat sini..Semakin menjadi-jadi dah kes Nora dengan Fasha nih..pelbagai berita orang keluarkan..sebab itu lah producer drama nih turun padang untuk memberi keterangan atas kejadian yang sebenarnye..

    Menurut Datin Zaitun, perkara yang digembar-gemburkan mengenai pergaduhan adegan tarik rambut antara Fasha dan Nora tidak berlaku sama sekali. Apa yang terjadi adalah, Nora sendiri mengangkat kaki untuk menarik diri dari berlakon dalam Spa Qistina nih..waaaa...sebelum nih aku baca Nora tarik diri sebab jadual rakaman yang pack dan clash..hurmmm...mane satu yang betul nih ek??

    Rakaman Spa Qistina ini babak antara Fasha dengan Nora adalah secara berasingan..maknanye, antara Nora dan Fasha memang tak akan bertembung di lokasi..Ini merupakan permintaan Nora sendiri kerana tidak mahu terlibat sebarang babak dengan Fasha..

    Tapi keadaan menjadi complicated apabila Fasha yang datang agak awal untuk membuat rakaman sebelum Nora pulang. Apabila mengetahui pekara ini, Nora bengang dan terus angakat kaki..Fuhhh..kak Putri kiter nih memang betul-betul bengang dengan Fasha ek..

    Bile dah baca macam-macam keterangan pasal kes diorang nih..aku pun tak tahu nak cakap sape betul sape salah..atas ape yang dah jadi nih..watak Nora telah pun digantikan dengan Umi Nazeera...

    Umi Nazeera nih pun boleh tahan jugak berlakon..ade potensi nak naik..usaha...caiyok!!

    Semoga kak Putri kiter banyakkan bersabar yer..memang sakit biler terpaksa berhadapan dengan orang yang kiter sakit hati..mungkin akak belum sedia untuk maafkan die..

    4 comments:

    Mr. J @ pengerindu.com said...

    tapi apa2pun aku peminat setia Fasha Sandha.. huehuehue.. jgn mareh...

    www.pengeRindu.com

    smiley said...

    mr j : hurmmm...tak marah...dh tuh pilihan awak kan...hurmm..sy peminat datin zaitun...hahaha

    Cik Akma said...

    ummi naziera ni yg blakon dlm cte nur kasih kan? ahha comel dye tu

    smiley said...

    cik akma : a'aa..yg dlm nur kasih tuh...tuh la..comel..boleh tahan jugak la kan die berlakon..