Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

{Gambar} KFC Mascot with his Gang!! Kecohnyeeeee

  • Tuesday, November 24, 2009
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , , , ,
  • To Facebook Reader, please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :D



    Nak tengok lagi gambar Chicky nih buat kecoh? Jom click untuk tengok......











    Ha..nih semua Chicky punye geng..aku tak ingat la nama-nama diornag nih..yang aku tahu cume Chicky tuh je..yang pakai cam costum girl-girl tuh girlfriend si Chicky...yang paling nakal si kentang tuh..yang ulat buku mestilah yang pakai spec tuh...

    Nape pakai spec je..orang bayang die ulat buku..nerd...senyap...diam...

    Time aku study kat Johor Matriculation dulu pun camtuh..sape budak yang pakai spec..senyap-senyap je..sure budak Biology..hurmmmm...salah sebenarnye tanggapan tuh...

    Aku budak bio jugak per...kepale aku ting tong gak la...







    Ha...nih semua geng Chicky...sangat comel diorang nih semua..semua budak-budak yang ada kat sini time nih asyik gelak je..asyik la jerit nama si Chicky and the gang tuh...kalo aku jadi salah sorang mascot tuh sure dah pening kepala dah..dah la panas ngan costum besar tuh...eah...boleh bernafas ke ek pakai costume bebesar macam tuh?

    0 comments: