Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Film 2012..Thanx To Yahoo! Malaysia

  • Friday, November 20, 2009
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , , ,
  • To Facebook Reader, please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :D



    Aku dah tengok 2012 nih yer..maybe aku lambat..ade yang berpeluang tengok sebelum ianya keluar lagi..tapi aku tiada rezeki untuk itu..takpela..tapi lepas tuh aku still dapat free tiket..semuanya atas jasa baik Yahoo Malaysia. Sebab die lah yang memberi aku tiket free tuh..dapat pair lagi yer..bukan 1 tiket..





    Citer die sangat best...suke..suke!!!

    Aku memang kaki tengok wayang..kalo nak harap duit sendiri kuar..alamat tak sampai hujung bulan, aku dah gigit jari..hish..kang ade jadi cam Edward plak dalam Twillight tuh..haha..ha..tuh next movie aku nak tengok...tapi susah la nak dapat tiket nih..cam ramai je nak tiket die..



    Cam biaselah..teman-teman ku ini jugak kaki movie..aku selalu tengok movie ngan Sarah..sebab umah die atas umah aku..Putri..aku kena tunggu hujung minggu la baru dapat spend time dengan die nak tengok movie..Putri duk jauh..kang balik memalam kang..mak die risau plak..aku ngan jijah lain la..kami umah bujang..hehe..





    Nih nak beli popcorn pun sempat nak posing-posing lagi..orang belakang dah jeling-jeling tuh oiiii....hehehe



    Hish..nampak lubang hidung memasing...hehe

    Dahlah...jom aku review citer 2012 nih..

    Filem 2012 mengisahkan bagaimana keadaan manusia apabila dikatakan dunia akan kiamat. Huishhhh...dengar nih je dah buat aku cuak..ape tah lagi bile pg tengok filem nih. Manusia yang begitu bijak, cuba membuat plan untuk mengelak dari terkena bencana nih. Dalam citer nih sangat banyak message yang disampaikan..dan ianya berjaya memainkan perasaan penonton..aku rasa lepas tengok citer nih ade yang terus call parents diorang..konon borak-borak..hehe..padahal tengah sedih akibat citer yang ade part menyentuh perasaan..hehe...aku pun bape kali meleleh air mata nih tengok..antara adegan yang menyentuh perasaan aku ialah apabila anak yang selama nih sibuk bekerja sampai tak de masa untuk family, call ayahnye memberitahu yang die sayang akan ayahnya..adat manusia..bile dah terhantuk, baru nak sedar..bile dah tahu umur tak panjang baru nak ucap sayang la apelah semua tuh..so..sebaiknya, sebelum ape-ape terjadi..baik tunjuk and beritahu diorang yang korang sayang mereka..supaya mereka lebih rasa dihargai..

    Tengoklah citer nih..betul-betul superb best..kemungkinan aku akan menontonnye untuk kali kedua...yeszzz...hehehe

    Bagi yang belum pergi tengok filem nih, jom layan trailer die nih dulu...pastuh terus tengok okie.....serious tak rugi!!

    0 comments: