Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Did I need to Potong?

  • Tuesday, November 10, 2009
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: ,
  • To Facebook Reader, please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :D


    Aduh!!!!! Dari hari Sabtu sampai la hari Isnin..connection internet aku suck la..tense...giler punyer tense!! Okie..find..kalo kat Muar tuh aku boleh terima la kan..maybe la cerok sangat ke kawasan tempat tinggal aku tuh..tapi bile aku pergi jumpe staff die..die cakap rumah aku tuh dekat dengan router ke hub die..tapi ape hal weyh..buat connection pun tak lepas..pastuh..status connection aku boleh plak tetibe muncul EDGE...

    Sepanjang aku pakai berukband nih kan..tak penah plak la muncul status tuh..nih sekarang tetibe muncul plak...aku call customer service die tanye pasal keadaan connection aku nih..yang die ajar..cara nak connect..click sini..click sane..penyudahnye..still the same okie..and her said..ohhh tuh maknenye tak de connection...

    OMG!!! Allah jer tahu betape berapi nyer rase hati aku nih ngan jawapan yang sungguh mudah itu...sakit jiwa seyh macam nih...kang kalo aku hembus lempiaskan semua yang aku rase..kate aku kurang ajar plak..tak de budi bahasa..tapi macam mana nih weyh??

    Okie...closed pasal connection internet kat umah aku..so ahad malam biler aku sampai KL..nak connect internet..oklah..aku boleh terima..status die kire boleh la lagi..even tak hebat..status HSDPA atau UMTS...tapi..still...aku tak boleh connection sepenuhnya...

    Bile nak click satu-satu website tuh..10 kali seyh aku kene refresh balik URL tuh..huh..nih nak kate aku duk cerok plak ke reason die? Dah tuh..kat KL nih aku duk apartment tingkat 11 okie..dan aku berada di sebelah tingkap yang terbuka untuk buat connection..but still.....heeeeee.....hantuuuuu betul la...ape masalah sebenarnye nih??

    Ke disebabkan sekarang nih tengah bencana alam..effect kat internet eah?Hish...tolongla...sesape yang tahu ape masalah nih internet nih...shared la..aku dah tak boleh tahan tense dah nih..

    0 comments: