Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Chic Pop Street Market in Zouk Club

  • Thursday, November 19, 2009
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , , , , ,
  • To Facebook Reader, please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :D



    Minggu nih aku banyak citer pasal Yahoo Contest tuh kan..semalam ade lagi contest dari yahoo..korang dah try belum? senang je weyh nak dapat..tryla.... {click sini untuk ketahui yahoo contest}

    Jom aku citer ape lagi aku dapat time redeem yahoo punye hadiah hari tuh..






    Seronok aku dalam zouk nih..gile rambang mata aku..cam semua aku nak kaut...ha...saya nak tuh...saya nak test yang nih la...best..best...dan yang paling best...harga die tak mahal okie...tapi kalo dah semua korang nak beli..bile total kan..tuh yang jadi mahal..hehe



    Korang tengok la belakang aku tuh..penuhkan ngan orang jual baju-baju..bukan baju je key, ade handbag, kasut, topi, rantai dan macam-macam lagi la..majority barang-barang perempuan la..Tengok..betapa sayang nye Afiq pada kitorang..even masuk tempat perempuan..die tetap melindungi kami...hish..kalo adik aku..along, tempat nih tak best la.. tak pun.. sure muke die dah macam ayam berak kapur jer..



    Tengok...Sarah dan Putri pun bahagia..tengok mata diorang..ade tanda-tanda rambang mata tak? hehehe..semua cam nak angkut barang kat sini..tapi tak boleh...tak boleh..aku kene hati-hati kuar duit..kang ade gaji tak masuk lagi aku dah gigit jari...hish...tahan nafsu..tahan...bertahan



    Boleh tahan pusing-pusing juga Zouk nih..sempit gak la setelah diorang letak barang-barang jualan tuh semua...tapi kalo belah malam..time orang ramai nak berhibur dalam nih..sure lagi sempit kan...sure penuh giler..biler nak jalan je..opppss...tumpang lalu...excuse me..tapi diorang dengar ke kalo korang cakap macam tuh ek??


    7 comments:

    kenwooi said...

    i've never been to zouk before.. =P

    kenwooi.com

    PiNk ButTeRfLy said...

    wow! dapat masuk zouk ngan pakai tudung.

    tak penah jejak sampai dalam lagi.

    takat lalu depan je.

    hehe..

    lily lotus said...

    baguslah u ni..kaki contest..

    smiley said...

    kenwooi : hehe...u can hang out here if u want..hehehe

    smiley said...

    pink : hehhehe...jom singgah..singgah...

    smiley said...

    lily : hehehe...sj suke-suke..macam seronok je rase dapat joined bende macam nih..hehe

    PiNk ButTeRfLy said...

    nak singgah cane, takut la masuk zouk.

    hehe..