Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Chibby as a Blue Zorro

  • Monday, November 2, 2009
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , ,
  • To Facebook Reader, please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :D

    Chibby bertukar menjadi Blue Zorro at the night..hahahaha...orang sibuk nak rehatkan mata..die pun nak jugak tuh..Chib..Chib...


    Malam jumaat tuh time aku sampai rumah dari KL..budak 3 orang nih tak tidur lagi..ayahanda bonda selamat dah du buai mimpi.cam biase..tak bukak gate lagi..yang Chibby ngan Iqa dah lari-lari kat luar..amboi2..seronok betul die malam nih..Aku tengok si Iqa pakai bedak sejuk..terkejut gak aku...sebab si Iqa nih bukan jenis yang suke pakai-pakai ape-ape kat muke die..


    Ghupernye bonda terchenta la yang suruh die pakai bedak sejuk nih...wahahaha...padan muke..pemalas sangat nak jaga muke tuh..bukan kene kuar duit pun..semua dh ade..tinggal pakai je..


    Tetibe Chibby pun nak try pakai bedak sejuk..Chib...Chib..mule-mule die takut tengok akak die jadi macam tuh..tapi tetibe nak try jugak bile semua cakap untuk licinkan kulit..Ntah ape die ade kat muke ntah..budak-budak belum baligh..seketul jerawat pun takde ler...


    Bukan bedak sejuk je..aku beli mask mata nih untuk mata aku yang asyik penat je..Tapi penyudahnye..die plak nak pakai..die cakap die mata die pun penat..
    Bile tanye penat kenape? Die cakap penat asyik kene baca buku je...
    Apelah...memangla..sah-sah awak exam minggu lepas..sure kena pakse baca buku..
    Haish..pemalas punyer adik...

    0 comments: