Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Berita Mengejut!!

  • Thursday, November 5, 2009
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: ,
  • To Facebook Reader, please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :D

    Hish terkejut aku pepagi nih bile baca berita nih weyh..aku dapat berita nih dari sini. (Sile la klik yer..)


    Ape yang terkejutnye...budak 11 tahun dah jadi seyh...tapi muke budak nih memang dah nampak matured pun...hish...aku yang 23 tahun nih pun...bile orang tanyer ko bile sop nak kahwin..awk bile plak...mak aiii...cam bernanah je telinga nih...

    Mude lagi weyh...banyak benda tak tercapai lagi ni...aku tak paham ape la agaknyer yang die pikir ek sampai boleh kahwin umur 11 tahun..aku 11 tahun pun belum matang lagi..ahaha..terkinja sane sini lagi...hahaha...

    Maklumat lanjut mengenainya..klik sini

    8 comments:

    hurulaini85 said...

    urm....ada baca semalam....
    tp gambar dia ni x macam umur 11 tahun...matured je muka....yet still so young...
    urm, apa nak jadi la....dulu alfie...ni dia pulak dah....huhuhu

    smiley said...

    matured sangat2 kan....tak tahu la ape die pikir sampai nak sgt jd ibu..

    serious sgt mude lagi...

    hurmm..alfie?kenape dgn alfie?

    bunga ;D said...

    fuyooooo..
    awalnyer..
    tp bgus juga..
    jadi mama muda.
    =)

    smiley said...

    Bunga : hahaha...mude sgt la nih..tapi tak tahu la kalo pemikiran die dah matang mcm sorang ibu..haha..jgn die samekan anak die dgn anak patung sudah..hehe

    Mr. J @ pengerindu.com said...

    ihihi. Mr J umur 11 thn suka main kawin2 je.. hihiih .

    www.pengeRindu.com

    smiley said...

    mr j : hahahaha...11 tahun main kahwin2..bis kahwin betul2 umur bape plak?hehehe..

    s h a r v i na said...

    eh, awal nyer kawen!da la 11 tahun..
    saya 14 tahun bru baligh!ehe..
    tp btl ke nih umo dia 11?mcm sukar nk caye kn? ;)

    smiley said...

    sharvina : cam susah kan nak pcaya...yer..die 11 tahun..cube bygkan situasi cmne die nk uruskan anak die tuh ngan umur 11 tahun..haih~~ org yg dh tua pun terkial-kial lagi kan..