Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Ayu OIAM dah Bersalin??

  • Wednesday, November 18, 2009
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , ,
  • To Facebook Reader, please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :D

    Hish...cam tak percaye je biler baca citer nih kat laman web nih..tup-tup je ayu oiam tuh dah bersalin..aik? kire hebat jugak ayu nih sorokkan perkahwinan die dari di hidu wartawan ek...abg nas kat melodi tuh tau tak citer nih ek? hehehe...



    Dari apa yang aku baca, diorang cakap ayu nih terlanjur dengan boyfriend die..tapi sekarang dah pun jadi suami die la..betul atau tidak citer nih aku tak tahu..sebab aku sendiri pun tahu dari internet nih..so, incase ianya tak benar..seperti yang dikatakan Oh Artis, aku sokong..kalo tak benar..ayu tampil lah beri kenyataan..mungkin jugak nih dari mulut-mulut yang ingin melihat ayu jatuh..tapi ianya telah pun tersebar kat internet..so ayu perlu tampil untuk pertahankan maruah ayu..

    Yerla..maybe orang akan kate ayu cari kontroversi, tapi nih dah masuk kes maruah dan aku rasa ayu berhak pertahankan maruah die jika ini semua angakara fitnah..

    0 comments: