Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Another type of MJ's Skin

  • Wednesday, November 11, 2009
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , , , ,
  • To Facebook Reader, please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :D


    Waaaa...ada pulak yang sanggup nak tukar kulit yer...hish..tak sakit ke ek..aku yang pakai produk mengelupas sane sini pun tak tahan...rase macam ape je pedih ngan sakit die...

    Sammy Sosa nih merupakan seorang pemain besbol US..agaknye asyik terlalu berjemur main besbol..tuh yang buat die nak tukar kulit kot..hehe..


    Sosa mengatakan sebenarnye die bukan nak meniru MJ atau mengubah warna kulit..tapi apa yang die buat adalah menjalani proses meremajakan kulit die..yerla..umur die nih pun dah 40..tuh yang die nak nampak mude kot..aku ingat perempuan je kisah bab-bab kulit nih..

    Kire macam botox jugak ke nih ek? Tapi beza jugak warna kulit die yang asal dengan selepas kan...

    Korang nak macam nih? Pilihan di tangan korang..tepuk muka..tanye diri korang sakit ke tak..hehehe

    0 comments: