Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Anak Didik Tyra Banks Joined Malaysia's Fashion

  • Thursday, November 19, 2009
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , , , ,
  • To Facebook Reader, please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :D



    Masih ingat pada Jaslene nih? Pemenang America's Next Top Model..cycle berape aku tak ingat..tapi kalo tak silap cycle 8..korang check balik la..dan die juara untuk cycle itu..even nampak skinny, tapi die still memberi hasil yang cukup puas hati..setiap gambar die..fuh..memang cantik..serious..memang cantik....

    Tapi..kali nih ape yang aku nak share ngan korang..lagi cantik.....





    Oppss...chop chop..before korang tengok..sile ambil langkah jaga-jaga...kasi tutup mulut yang mana akan ternganga bile melihatnye..



    Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..................
    Gambar kat atas nihla yang aku nak tunjuk..hahaha..Jaslene pakai busana muslim...siap bertudung lagi okey...korang belek la..aku dah puas belek...zoom sane zoom sini...dan aku rasa...memang ini Jaslene..

    Bagi yang tak mengenali Jaslene, sila klik sini Korang boleh tengok video portfolio Jaslene sepanjang die bertungkus lumus untuk menjadi juara America'a Next Top Model...Cantik sangat gambar-gambar die..

    2 comments:

    nn said...

    yelaa. hr tu kan dia join MIFA. hehe

    smiley said...

    nn : yerlah...die joined MIFA..tak sangak kan sudi gak die joined...