Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Aku nak Tembak!!!

  • Saturday, November 7, 2009
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , , , ,
  • To Facebook Reader, please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :D


    Sape berani sini meh sini...aku bagi satu das tembak nak?hahaha..kot-kot ada monster ke kan...aku memang dah gatal je tangan nak tarik punat senapang nih...

    Korang pernah pergi fun-fair tak? Nampak je cam cikai-cikai..tapi lebih rm50 yer duit aku laburkan kat fun-fair nih...tak la hebat cam kat genting tuh..tapi boleh la..buat ada-ada..lagupin Chibby tak pernah pergi tempat cam nih..tuh aku bawa die..kire nih first time la die pergi fun-fair..


    Selain aku ngan Chibby..Mr Syukri ngan Iqa pun joined jugak..Azirah tak dapat joined sebab die ade tusyen time nih..kalo tak sure muke die ade same time nih..


    Kuat tak Chibb nak angkat?? Alahai..adik aku sorang nih..cam tak larat je nak angkat..berat sangat ke?Boleh tahan jugak la berat..


    Semua orang nak main tembak-tembak eah malam nih..korang nape? ade yang terpendam kat hati nak tembak orang ke tak dapat nak lepaskan? Hahahaha..aku ingat aku je yang nak tembak..aku bayang ada monster je depan aku nih...berdas-das aku lepaskan tembakan...


    Hero last la kan...kasi kitorang yang lain test dulu...Mr Syukri..awak kelihatan bersungguh-sungguh menembak...awak bayangkan ape plak sasaran awk tuh yer...

    0 comments: