Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Aksi Gedik..

  • Wednesday, November 4, 2009
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , ,
  • To Facebook Reader, please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :D

    Pergh!!! sekali bukak memory camera penuh gambar-gambar nih...eeeeeeee....tak memasal je penuh memory camera aku...


    Nih adik perempuan ku yang bongsu..kitorang panggil die Iqa jer..tapi before Chibby nih lahir..ayahanda panggil die 'Baby'..Hahaha dah besar panjang nih die tak suke orang panggil die dengan panggilan tuh..


    Yang Mr.Syukri plak suke nyakat budak nih..sikit-sikit die panggil si Iqa nih 'Baby'..Chibby tuh pun same..dah tahu akak die alergic dengan panggilan tuh..lagi sedap plak die panggil akak die Baby...wahahaha...lantak korang la..aku malas nak campur..


    Ha nih antara gambar gedik die yang ade dalam memory aku tuh yer...nak tepek semua kat sini malas aku..aksi die gitu la..hahaha..nak sangat pose cam nih..amik..along post kat blog...wahahaha...

    Ohh ye..bile tengok gambar-gambar gedik adik sendiri nih..aku teringat kes Manohara tuh..korang ingat lagi tak minah tuh??..aku assume korang ingat jelah eah...aku baru jumpe gambar die ngan si kekasih die nih...adakah mamat nih menjadi dalang segala yang berlaku?nak tahu ape yang berlaku..click sini

    2 comments:

    bunga ;D said...

    cantik la dier..=D

    smiley said...

    hahaha dik bunga...sape yang cntik?