Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Addicted to Cube

  • Thursday, November 5, 2009
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , , ,
  • To Facebook Reader, please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :D


    Korang ingat tak game cube warna-warna nih? Zaman kecik-kecik dulu sepupu-sepupu aku ramai yang suke main game nih..haha..aku? baik dulu mahu pun sekarang..tetap tak berminat main nih..


    Si Chibby nih baru je tahu game nih..die dah jadi addict dah main bende nih..


    Azira beli nih ari Sabtu..Ahad pagi tuh plak die senyap je..rupenyer dok diam main bende nih..


    Susah betul nak tengok die diam je tak buat ape..selalunye kalo die bosan tak de bende nak buat..sure akak-akak die jadi mangsa punye..tapi kali nih tak..


    Aku tak tahu ape yang sedap sangat main nih..pada aku baik aku main sudoku..dari game nih...haha..

    2 comments:

    shaz haza said...

    anak sedara org pun sama. tiga2 suka main bende tu. pastu cepat je dpt selesaikan. jeles. huhu.

    smiley said...

    hehehe...itulah...rajin sangat diorang nak main bende2 macam nih ek...