Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Yes..I Get It!!

  • Monday, October 19, 2009
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , ,
  • Untuk pembaca facebook..sila klik pada VIEW AT ORIGINAL POST okie..sekian, terima kasih :D


    Ohh yeay...oh yeay...aku dah pun berjaya mendapatnye..tinggal nak tengok je...tak sabar..tak sabar...ape yang aku dapat?hahah..sure la tiket wayang untuk tengok film MJ tuh..This Is It..tiket tuh sekarang tengah hangat seperti goreng pisang panas yer korang...so sesape yang minat nak tonton..sile la cepat2 beli tiket tuh...

    Tiket die dah jual dari 15 oktober lagi..disebabkan film nih akan ditayang hanya pada selected cinemas sahaja..sure la ramai yang nak beli tiket nih..time Mr Syukri nih beli pun..banyak seat dah kene book...kami beli 3 je untuk aku, Chibby dan Mr Syukri la..dua orang nih memang fanatik MJ..adik aku lagi 2 orang tuh..Azirah and Iqa..aku tak sure diorang free ke tidak nak ikut tengok MJ..tu la sebabnye hanya ada 3 tiket..hehe...tapi kalo ade lagi..beli jelah kalo dah diorang nak tengok jugak..tapi adik-adik ku tok sah la nak risau..sebab along ade try contest untuk dapat tiket free..kalo dapat..ade rezeki..awak amik la tiket tuh...

    Aku planned tengok 31hb nanti..time tuh Sabtu petang..destinasi wayang...sure la kat Dataran Pahlawan pilihan kami...ntah camne agaknyer ghuper film nih...aku arap sangat2 sound film nih sangat best...sure dapat dengar lagu-lagu MJ dengan rasa yang sungguh puas hati..

    0 comments: