Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Times Square..Ampang..Danau Kota

  • Friday, October 23, 2009
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , ,
  • To Facebook reader, please click VIEW ORIGINAL POST..thank you :D


    Malam tadi aku menghabiskan masa bersama-sama dengan Sara dan Kak Ja..pada awalnye kami plan untuk ke Low Yat dan Pavillion..Tapi terpakse menukar plan sebab tetibe Mr Syukri cakap nak amik aku balik Muar hari nih..so..tiket yang ade aku nak kene tukar ke minggu depan..then si Sara plak tak jadik nak pg Low Yat dan menukar destinasi ke Time Square..


    Time nak tukar tiket kat tuh..ade satu peristiwa yang buat aku geram + hangin tapi nantilah aku citer..entry nih aku nak citer yang gembira2 je..So kat Time Square..Sara yang kemaruk dan pantang giler tengor selipar..die beli selipar lagi kat Time Square..kalo korang bukak bonet kereta die..mak aiii...1 kotak dah selipar2 ko tuh weyh...memang di akui sekarang banyak giler selipar yang cecantik..die nih heel2 ke sandle kurang minat sikit...tang selipar je die jadi hantuuuu...


    Aku jarang la ke Time Square nih..1 jauh gak la kan..leceh nak kene tukar2 tren..semalam aku pergi nih pun sebab si Sarah nih nak pg..so aku tolong drive..ade die ngan kak Ja..berani la sikit aku nak drive ke explore jalan..kalo sesorang mahu aku terkontang kanting cam orang gile carik jalan..kalo nak jenjalan kat kl hujung minggu minta maaf la..memang tak la..


    Kat Times Square aku jumpe suar tight yang corak leopard tuh...waaa..memang aku mencari suar tuh..aku nih memang giler kalo nampak suar tight..aku suke pakai suar tight time kuar jenjalan..dulu suar jeans buat jenjalan tapi sekarang dah tak..jeans aku pakai untuk pergi kerja..hehe..orang lain pergi keje cantik2..ayu2..aku pergi keje slumber habis..


    Aku tanyer Mr Syukri..huh..sure la die membantah..die cakap tak cantik la..kaki aku nampak besar..huhu..penyudahnyer ku ku lenyapkan saje impian ku itu..plus Sara pun tak sokong aku beli..so ramai bnor yang tak sokong..tak le aku nak gayekannye..


    Kami terus meronda dalam Times Square tuh..ohh ye..kenangan manis aku dalam Time Square..aku pernah diundang makan malam kat hotel times square nih zaman-zaman aku study kat Utem dulu..pasal tuh nantilah aku citer...so jalan-jalan..aku berkenan ngan 1 gelang kaki nih..aku memang suke yang ada batu2..aku tak gemar sangat emas semua tuh..tapi bile yang ade batu2 nih...memang la cam ada magnet tarik aku ngan batu2 tuh..aku amikla satu gelang kaki batu..


    Dari 1 kedai baju ke 1 kedai baju kitorang masuk..aku beli jugak sehelai warna putih..labuh youuu...tutup punggung aku nih..sure Mr Syukri tak bebel la kan sebab labuh dan lengan die pun tak pendek sangat..tapi..bile balik aku test..jarang daaa..nak kene pakai baju inner nih..ala aiiii..berchentanyer aku nak pakai baju 2-3 lapis nih...paneh ler....rimas...tapi nih nak tak nak...den keno la gak pakai...Sarah pun beli sehelai baju gak kat kedai yang sama..sebenarnye cam banyak gak yang berminat tapi..........tak boleh..tak boleh...duit aku banyak lagi tang lain aku nak kene leburkan..plus...gaji aku bulan nih belum masuk lagi..yang ade nih pun aku kene adjust untuk bahagian santapan aku hari2...huhuhuhu...nak buek cam no...kalo tak..tak dapek la aku nak beli gelang ngan baju nih weyh..sabor yor....


    Dah puas berjalan-jalan..perut nih bunyi gile dah nih..lapo benor dah perut aku nih..so kitorang decide nak makan luar..area warong2 je on the way ke Danau plak pasnih..dalam mencari jalan ke Danau tuh..kami tersasar la plak..tersalah jalan sehinggalah ke Ampang..penyudahnye kami makan kat Food Court kat Ampang sane..nasib baik si Sarah nih pernah duk sini..so die tahu la kan belok mane lalu mane..kalo aku la..memang dah meraung dah..hahaha..sebab tuh aku tak suke jalan bawa kete ke motor kalo sorang2 nih..memang tak boleh...


    Makan kat sini okie la best...Sara makan western food..less than RM10 okie..murah kan..dah tuh..sedappppp plak tuh...huish...memang tak rugi arr sesat..sebab dapat makan tempat best dan murah..hahaha...2 tuh penting kriteria yer kalo pg makan..melainkan time awal2 dapat gaji..aku cam lebih pada yang lazat..hehehe...


    Jam dah 10 lebih dah nih...kami baru la nak gerak dari Ampang ke Danau Kota..last aku pergi dulu time puase..time nak raye..cara jualan die cam pasar malam tuh la..tapi jual2 baju..kasut..beg..tudung..topi..tali pinggang..perfume..semua tuh memang murah...paling mahal pun baju2 cam kurung kebaya tuh..area RM100++ la..standard la tuh..baju dah siap..memang cantik...kat sini aku suke tengok kasut..hehehe..kasut die gile murah..less than rm50..semalam die buat lelong sandle Crocs..wahahahaha...aku beli la sepasang..dan Sarah...beli jugak...kornag rase bape pasang kasut die beli dalam 1 malam je..Sarah..Sarah..tak pelah..kalo dah tuh buat hati ko senang girang ceria semua...Selain sandle Crocs..Sarah beli baju inner ngan 2 jenis suar..Kak Ja plak beli selipar untuk pakai dalam umah..hehehe..orang yang dah dapat gaji pun beli 1 je barang weyh...hehehe


    Jam dah tunjuk 12 lebih dah weyh..cukup2la..sok keje weyh..sambung lain kali jelah..kang ade sok kat office menari lagu rock..kepale terhenjut-henjut...

    p/s : gambar2 yang ditepek nih tak nih takde kaitan langsung dengan peristiwa yang berlaku..hahaha..ini disebabkan aku terlupe nak berposing time jenjalan nih..sorry ya..btw..gambar2 nih merupakan gambar time aku ke rumah terbuka putri..

    2 comments:

    Sarah Ezeeliya said...

    tak pay ah plak citer aper aku beli sengal!!hahahaha..ko kalu nak ikot aku berjalan kene kental..tak leh lembik..kalu lembik asyik ngntuk aku tggl tepi jalan jer..haha

    smiley said...

    Amboi....cara cakap cam ko plak yg drive ek..nak main tinggal...hahaha...aku okie je eah..steady je beb...

    hahaha..harus citer...cume rugi tak snap gambar la