Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Surprise For You!!!

  • Friday, October 16, 2009
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , ,
  • Malam nih seperti biase aku akan balik muar..tapi balik kali nih ade bezanye..bukan macam minggu2 sebelum nih...

    Nak uruskan birthday party Chibby tuh satu hal jugak..tapi ade jugak lagi satu...celebrate birthday orang jugak la...cume yang nih kire dah belated dah pun...hehe..

    Belated..belated pun..aku tetap akan sambut gak...bistuh nak buat macam mana..birthday dia jatuh waktu hari kerja..nak cuti...tak boleh..tak boleh...aku dah banyak cuti time raye..pastu konvi lagi hari tuh...no...no...

    Ampun yer Mr Syukri sebab lambat celebrate..haih..nasib baik la dapat boyfriend yang understanding nih...tak delah die dok ngajuk ke ape kan aku tak dapat spend time...semoga sikap understanding awak nih di teruskan ye...hehehehe...

    Kek aku dah beli dari KL..haha..yerla kalo nak tunggu sampai muar baru beli..alamatnyer tak dapat la aku nak celebrate ari nih...terpakse la tunggu esoknye..oo tak boleh..tak boleh...sebab sabtu kami nye schedule sangat tight...die ade open house..aku plak sibuk ngan birthday party si Chibby..

    2 orang aku kene sambut birthday bulan nih...dahla tak jauh beza tarikh..selang seminggu je..huhu..nasib baik sorang budak sorang orang tua..haha..budak2 tak pe..janji hadiah yg die suke..tang yang orang tua nih...hurmmm..poning gak pale den pikir nak bagi ape taw...

    0 comments: