Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Sorority Row Riview

  • Tuesday, October 20, 2009
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , , ,
  • Untuk pembaca dari Facebook..sila klik VIEW ORIGINAL POST eah..sekian, terima kasih :D




    Actually citer nih aku dah tengok last week..korang ingat tak aku ade buat entry pasal tiket free yang aku dapat dari DIGI tuh..

    Aku, Sarah dan Kak Ja tengok citer nih...Sarah la yang memberi idea nak tengok citer ape..So die buat la research2 citer ape nak di tonton..tapi citer nih banyak gak adegan yang di potong..tapi korang tak payah nak risau2..even di potong..korang still boleh paham and dapat tangkap jalan citer die...

    Citer nih memang best..bukan la citer hantu..citer pasal pembunuhan...serious memang ngeri dan terkejut-terkejut..kalah korang tengok citer hantu...aku tengok pun sikit2 tutup muke..mane tak nyer..terkejut seyh...

    Citer pasal group budak perempuan yang sanggup melakukan ape sahaja untuk antara 1 sama lain..mereka sentiasa bersama dalam buat ape sahaja dan ke mana sahaja..salah seorang dari kumpulan nih suke tipu2..konon2 bergurau2 la...tapi akibat dari sikap die tuh..1 masalah besar telah menimpa kepada 1 group..setiap ahli dalam group tuh terime bencana..sorang-sorang bakal temui nasib masing-masing...

    Walaupun terkejut2..aku tetap puas hati ngan citer nih..aku bagi 9 bintang dari 10 bintang..mane pergi lagi 1 bintang tuh..aku tak dapat nak bagi sebab ade part potong-potong..hahaha...part yang gatal-gatal tuh la die potong..hish...tak best betul..hahaha

    0 comments: