Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Serious Im Scared

  • Wednesday, October 14, 2009
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , , ,
  • Sundel Bolong...how well you all know about it??

    Haha..kenapa aku pilih tajuk nih untuk entry kali nih ek?? hurmm..sebenarnye..aku baru teringat yang malam nih...tv3 akan siarkan cerita bertajuk Sundel Bolong jam 11 malam..

    Before tengok citer tuh..aku try la baca2 sikit pasal nih time lunch tadik..so malam nanti tak lah aku terpinga-pinga pasal citer nih...atleast ade la jugak basic information kan..

    Citer nih sebenarnyer lagenda kat Indonesia..berikutan ape yang aku dah baca kat wikipedia..sundel bolong selalunye di gambarkan sebagai seorang perempuan berambut panjang dan berpakaian serba putih..

    Digelar sundel bolong..kerana pada punggung hantu tuh ada bolong atau lubang yang menampakkan organ2 bahagian dalam tubuh macam organ2 dalam perut tuh..bolong die agak tertutup sikit ngan rambut die yang panjang mengurai tuh..

    Hantu nih katenye berpunca dari kematian akibat diperkosa..ha...utk para jantan kat luar sana...ko jangan nak sewenang2 raped girl2 yer...kang girl2 tuh balas dendam balik...mati dalam ketakutan la korang...hahaha...

    Sambil tuh meh aku preview sikit pasal Sundel Bolong nih eah..jom tgk nih...



    0 comments: