Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Santapan Untuk Mereka Yang Minat Kucing

  • Thursday, October 29, 2009
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: ,
  • To Facebook reader,please click at VIEW ORIGINAL POST, thank you :D


    Kali nih aku sediakan gambar-gambar comel untuk mereka yang meminati kucing, hantu kucing dan ape-ape jenis gelaran lagi untuk mereka yang fanatik dengan kucing nih..


    Gambar-gambar nih dah lame berada dalam hard disk aku..time dari aku study lagi..sebab gambar-gambar nih semua aku dapat dari lecturer Dr. Razak..time kelas die memang best..selalunye 2-3 jam kelas die..lab ke lecture..so bile tengok kitorang nih macam dah tak mampu nak terima ape yang die ajar..die akan sajikan kitorang dengan gambar-gambar kelakar..gambar-gambar comel..video-video yang membakar semangat..dan macam-macam lagi lah...


    So pas menyantap sajian diberi..barulah seronok nak sambung ape yang di ajar..kepada cikgu-cikgu atau lecturer-lecturer..korang try la cara macam nih..aku rasa sure ramai student korang sokong nanti..hehe..


    Aku sebenarnye bukanlah peminat kucing..malah umah aku takde kucing pun..almaklumlah..family aku family asthma..so nan ado la haiwan-haiwan berbulu nih..yang ade aku bela pun arnab..tapi serious..aku tak penah pegang arnab tuh..die pun takut kalo tuan die hulur tangan konon2 nak main-main..


    Tapi ayahanda..memang die asthma..dan untuk tidak membela kucing bukan sebab alasan asthma die..tapi die yang menyampah dengan kucing..aku tak tahu ape sejarah die yang buat die benci sangat dengan kucing..aku tahu nih pun dari Nenda ku(bonda kepada ayahanda)..


    Nenda cakap abah awak dulu kalo balik dari sekolah je..terus nak kejar kucing tuh..die buli habis-habisan kucing tuh..sampai kucing tuh dengar suara die je pun terus mencicit lari ke belakang..wahaha..abah memang power arr..aura die..hish...dahsyat..


    Sekarang nih pun..kalo tengok kucing-kucing leset-leset kat kaki die cam nak manja-manja..die pg sepak kucing tuh..bile aku tengok muke kucing tuh..alahai...ciannyer....


    Orang dulu-dulu suke citer pasal dualat..tulah la..macam-macam la..ha..dan sekarang angkara ayahanda yang terlalu garang bersama dengan kucing..kini anak-anak die semua takut kucing..kalo pergi restaurant ke warung..kan ade kucing jalan-jalan kat kaki..time tuh semua anak ayahanda akan duduk bersila atas kerusi..semua kai letak atas...wahahahaha...

    2 comments:

    Munirah Abd said...

    nak suh angah baca entry ko pastu suh tony ngan puteh tgk mesti mereka teruja.hahaha

    smiley said...

    hahaha..sure diorang minat kucing tuh kan...hehe...sile2..thx kak mun..

    tapi sy yg tak minat kucing pun tergelak jugak tgk gelagat kucing dlm pic nih..hhehe

    =))