Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Review Triplesmiley Page

  • Wednesday, October 28, 2009
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , , , ,
  • To Facebook reader, please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :D


    Korang dah jadi joined Triplesmiley blom kat Facebook? Rugi sape yang belum jadi fan tuh...aku suke post video yang comel-comel kat Facebook..Video budak menari lah..aksi kanak-kanak bercakap lah..macam-macam lagi lah..macam picture kat atas nih aku print screen wall Triplesmiley. Nih first video aku post dalam Triplesmiley. Serious comel..lawak..tengok budak korea nih menari..umur baru 5 tahun..gaya die menari dan buat mimik muka..memang die follow abis video clip lagu tuh...serious comel..jom tengok sini...


    Nih video kedua yang aku post..nih budak melayu dan aku rase asal dari utara sebab dengar loghat percakapan die..Sangat comel bile die geram orang keliling die asyik tanye pasal bende yang sama..comel giler biler die marah orang lain jangan bising sebab risaukan adik die terjaga dari tidur..

    Jom Tonton di Triplesmiley!!!

    0 comments: