Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Redmummy Cakap...

  • Tuesday, October 20, 2009
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , ,
  • Kepada pembaca dari Facebook, sila klik VIEW ORIGINAL POST, sekian terima kasih :D


    Boleh dikatakan tiap-tiap hari aku akan baca blog Redmummy..best..sempoi jer citer die..tapi seronok..kalo tengah tension ke penat ke ngantuk ke tengah kerje nih..sure la blog kak Red nih jadi sasaran aku..hahaha..

    Die memang seorang wanita yang kental..ade je mase and tenaga die nak buat itu ini..kagum..kagum..aku yang belum kahwin ade anak nih pun...nak buat semua kerja umah sehari pun malas..hish..nape la aku tak de kerajinan cam kak Red nih..hehe...

    Tadi bile aku bukak blog die..die bagi tips untuk orang yang baru nak masuk ke dunia blogging nih...itu termasuklah aku nih..baru nak meniarap la orang kate..Dalam dunia blog nih..nama kak Red nih memang tak asing lagi dah..sebut je lah..sure orang kenal..pada aku die dah cam celebrity jugak la kirenyer..sape yang dapat enter frame bergambar dengan die..sure happy la..

    So berbalik pada kandungan blog kak Red nih tadi..die bagi 2 tips untuk baby blogger nih..

    Firts, korang kenelah belajar untuk meletak link blogger lain dalam entry yang korang buat..jangan malas nak letak..contohnya dalam entry aku nih kan..korang nampak tak nama Red ke Redmummy tuh bold? ha tuh nama nyer aku link kan ke blog kak Redmummy la tuh..ha camtuh la link kan blog orang lain..so..bile nak ke blog kak Red tuh..korang klik je kat nama yang bold tuh..

    Second, buat amal jariah untuk reader korang..kire korang ciptala contest dan pemenang contest akan dapat hadiah..ha..cam tuh la...tapi betul..tips buat contest nih aku pernah terbaca jugak..tips nih memang mampu buat traffic blog korang melonjak...so..sile la sape yang ade rezeki lebih tuh..sile la buat..untuk aku..memang hasrat nih lame dah aku pendam..tapi aku belum ade rezeki lagi nak bagi hadiah kat reader aku..korang doakan lah aku murah rezeki..insya allah..aku akan share rezeki aku ngan korang...haha...tp serious memang nak buat..cume nih pun ade mase balik umah minta duit kat pama..ade hati nak buat contest lagi..so tunggu la economy aku stabil..aku akan buat nanti...

    Ha..setakat inilah sahaja tips dari Kak Redmummy..

    Buat kak Red..terima kasih di atas tips yang diberi..semoga akan muncul tips yang lain akan datang yer..tqtq :D

    0 comments: