Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Pesanan Dari Kak Redmummy..

  • Saturday, October 10, 2009
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: ,
  • Korang semua sure kenal dengan kak Redmummy kan?? Ala yaang Malaysia Top Bloggers tuh..kalau korang nak tahu lebih lanjut mengenai kak redmummy nih..korang klik sini eah..

    Aku baru lepas baca blog kak red nih...dia ade bagi tips untuk korang semua yang gemar memblog nih..meh aku share ngan korang plak eah...

    Kak Red cakap..kalo korang taip cerita2 kat blog nih..jangan gune align center taw...align center nih macam nih :

    contoh align center
    ini merupakan contoh jika menggunakan align center


    Hurmm...kenape tak boleh gune align center nih ek?? HUrmm kalo ikut kan mata aku la...memang leceh sikit nak baca kalo guna align nih...pastuh..nampak pun mcm budak2 je...cam tak matang je penulisan blog tuh..tuh dari segi pandangan aku la...pandangan korang plak macam mana?

    Align center tuh kalau nk gune jugak..korang gunalah kat picture yang korang nak tepek kat blog korang tuh...ha..tuh kalo korang tak gune align center..aku rase picture2 tuh nanti susunannye nampak cam huduh la plak kan...kalo align center kan nampak cam kemas je susunan die...btul tak korang??

    Ape lagi kak red pesan? Ha kak Red cakap...plz janganlah sesekali guna font color...kejap guna color biru..kang kejap lagi gune color hijau...

    Pada aku font color tuh pun cam tak matang...lain la zaman2 belajar dulu..korang nak buat nota2 penting ke...nota untuk ingat rumus ke kan..boleh la gune color2 nih...lagipun blog nih untuk orang rehat2 kan minda..baca2 blog orang..dengar pandangan2 orang...kalo dah bercolor2 nih...mcm rasa nota penting plak..nak kene igt2 rumus ke ape plak..

    Ha...sekian..itu la tips2 yang di sediakan kak red...kak red nih...aku memang suke betul tgk gaya die la..seorang wanita yang berkarier..seorang wanita yang tak pernah leka dgn tanggungjawab seorang ibu dan isteri walaupun die mempunyai kerja tetap dan juga dunia blog die..seriously..aku memang tabik spring kat die atas cara die kendalikan semua perkara dan cara die membahagi2kan masa2 die untuk semua perkara...

    She is the best not only forher family..but also for her readers..

    2 comments:

    lizz said...

    kehkehekh. kebetulan, tgh study camner kejayaan kak redmummy ni. hehe

    smiley said...

    yyer? meh study same2...kak red mmg hebat kan