Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Pelakon Wan Sharmila Cerai!!!

  • Friday, October 23, 2009
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , , , ,
  • Kepada pembaca facebook, sila klik VIEW ORIGINAL POST,terima kasih :D


    Baru hari selase hari tuh aku post kan citer pasal menari-nari..joget-joget nih kan..ari tuh aku citer pasal hero-hero die..kali nih aku citer pasal heroin die plak..

    Berita panas seperti pisang goreng panas nih baru saje aku dapat tau dari Oh Artis..pergh!!! gile cepat arr lawan web Oh Artis nih dapat info..aku memang sentiase follow citer-citer dari die..so memane info yang aku rase masih fresh..hangat2..ramai tak tahu..aku post jugak la..tapi tak la bermakna aku cedok info die..cume sekadar berita..then kalo nak tahu maklumat lanjut...korang baca kat laman web die sendiri..

    Terkejut gile weyh bile dapat tahu berita nih..yerla minah nih cam bersih je dari gosip..aku belum pernah dengar lagi gosip2 die..die meliar ke bersosial ke..even berlakon pakaian die agak 'daring' untuk seorang perempuan yang bergelar isteri..tapi attitude die aku rase tak plak cam pelakon lain..pelakon lain ade gak berlakon tutup sana tutup sini..tapi kat luar..pergi kelab..minum semua..lagi hampeh..pada aku la..tuh ape yg aku rase..

    Sorry...aku tak dapat upload gambar Wan Sharmila..atas masalah teknikal..hehe

    So kali nih..korang baca jelah dulu yer..nak maklumat lanjut..klik sini

    0 comments: