Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Our Lovely Sunday

  • Monday, October 12, 2009
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , , ,
  • Weekend arituh...aku ngan Iqa n Chibby menghabiskan masa pagi kami dengan melukis..Azirah tak dapat nak join kami D'Club sebab konon2 busy ngan preparation die yang tgh bertarung untuk PMR nih..ala...PMR je pun zirah...rilex2..haha...tak pelah...org kata selagi belum masuk dewan exam..masih ada masa lagi..So..All the Best ya!!

    Ahad tuh kitorang tak kemana2..lagipu sabtu Chibby ngan Bonda dah ke JB sbb attend Majlis Raya untuk office die..Iqa plak merayap sehari suntuk ngan kengkawan die..Diorang tgk movie..so kitorang choose untuk Spend Our Weekend time at Home only la...

    Lepas je breakfast pagi ahad tuh..aku ngan Iqa kuar pg cari bebarang untuk drawing...Chibby plak time tuh tgh main game...sbb itulah dia tak nak ikut..kalo tak..pantang aku siap2 nak kuar...sure die nak ikut..


    Aku sebenarnye buat something untuk Mr Syukri for his becoming birthday..then tuh yang Iqa and Chibby nak join D'Club..katernye nak tolong2 jugak...


    Iqa cutting the shape of love for Mr Syukri...Iqa memang suke buat2 bende nih..die ngan Chaza..mmg crative bab2 nih..haha...so boleh la minita advice die nak buat camner untuk Mr Syukri nyer tuh kan..hehe


    Chibby yang amat gemar melukis..membantu mewarna words2 yang aku dah lukis...Actually kan...tak semestinyer korang kene kuar jenjalan untuk spend time ngan family korang...buat aktiviti kat umah pun boleh..cam yang aku buat nih...aku pilih untuk melukis2 sbb adik beradik aku mmg gemar melukis2..selain tuh korang boleh main badminton ke...main indoor games sesame cam main chess, dam aji etc...

    0 comments: