Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Open House

  • Sunday, October 11, 2009
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , ,
  • Minggu nih aku ikut En Syukri ke Open House rakan-rakannye...Adikku Iqa juga turut serta ke Open House nih...

    Mana tak nyer...ari nih bonda ade jamuan raya di JB..so tinggal kami je..aku..azirah dan iqa..makanan tengah hari tadi memang selamat habis dah...so bile en syukri meng'offer' untuk ke Open House..aku ngan iqa On je...hehe..lapar beb...



    Sebenarnye plan malam nih..kalau aku tak join en syukri ke Open House..aku nak ke Konsert Nasyid di sekolah Maahad..sekolah azirah..haha...ntah sejak bile la aku nih minat plak bab2 nasyid nih...

    Aku bukan ape..cam saje je nak try layan nasyid plak...tapi...plan aku tuh tak jadi...sebabnyer..bile aku tibe je kat perkarangan sekolah azirah tuh..aku tgk semua orang yang datang pakai baju tak plak cam tertutup2 semua...maksud aku..yang pompuan lengkap dgn baju kurungnye..yang laki plak lengkap dengan songkoknye plak...

    Aku plak pakai blaus lengan pendek je...pergh...tak plak segan nak join konsert tuh kan...so aku, iqa ngan en syukri membuat keputusan nak cancel the concert..pastuh...tuh yang boleh terjadinye ke Open House...



    Tapi picture2 kali nih macam tak clear ek...korang perasan tak? haih..knape plak blh tak clear nih....aku rs tak usik mane2 pun...


    Mode time nih adalah Open House...adakah ini open house terakhir untuk raya tahun nih? hurmmm...aku rase tak lah...minggu depan aku ade lagi...mak cik aku plak nak buat open house..tapi aku rase cam nak combine kan sekali dengan sambutan hari jadi Chibby..birthday die sebenarnye 20hb..tapi time tuh hari kerja...so aku tak dapat nak sambut..tuh yang aku buat sambutan awal sikit dari tarikh sebenar...sape yang nak datang..jemputla datang Muar yer..hehe

    0 comments: