Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

OMG!! Stephen Gately Dies!!!

  • Monday, October 12, 2009
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , , ,
  • Ha..korang ingat lagi tak dengan kumpulan Boyzone?? Kumpulan nih lame gile menyepi ek...zaman2 aku sekolah rendah...area 90an arr..time tuh group nih memang famous kan...

    Salah seorang dari group tuh...Stephen Gately...korang ingat lagi tak? Pada aku die la yang paling handsome dalam Boyzone...muke jambuu..haha..sweet je muke die nih..



    Girl2 kat luar sana kalo berpeluang dapat jumpe die nih pun...tok sah la nak dressing sana sini...dressing maut konon2 nak pikat die nih...sbbnyer...mamat nih sebenarnye gay...OMG!!! hancur luluh weyh hati para gadis yang dapat tahu...korang cun melecun cmne pun...hati die hanyelah untuk insan yang sama spesis ngan die je...huhu..



    Kalo tak silap aku...die nih dah kawin pada tahun 2006..ngan sape die kahwin..tuh aku tak pasti...die nih menyepi...so aku tak sure any perkembangan mengenai die nih la...



    Cume hari nih...aku dapat 1 berita mengenai die...and aku rase korang semua sure dah tahu pasal nih...dia dikatakan telah pun mati pada hari Sabtu yg lepas..punca kematian die nih masih di siasat...tak tahu sbb...die di katekan mati setelah tak bangun2 tido..kre mati time tido la ek...haih...seorang lagi penggiat seni mati time tido...ala2 MJ gituuuu kan...

    Semoga roh nyer tenang la yer...

    2 comments:

    Kennee said...

    R.I.P. Stephen
    Btw... nanged ya post... and clicked ya ads... ^^

    smiley said...

    hye...thx...will nanged urs!!