Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

OMG!! Im In Red!!

  • Saturday, October 24, 2009
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , , , ,
  • To Facebook Reader,please click VIEW ORIGINAL POST..thank you :D

    Tadi biru...nih merah plak dah...nak ganti tempat kak Red ke aku?huishhhh...tinggi sangat angan2 ko nih sofia..memang jauh sangat...1 aku nih bukan lah fanatik pada warna merah..so kalo nak jadi kak rainbow boleh la aku nih..harta2 aku yang bewarna2 merah nih..boleh bilang..tak banyak mano pun..aku nih pilih color ikut mood..kalo tetibe rase nak hijua..hijau la pilihan aku..sebab tuh kalo orang tanye aku fav color..hurmm..aku amik mase jugak la nak bagi jawapan..

    Time nih sebenarnyer kitorang memang tak plan langsung nak pakai merah..sekali bile die datang rumah tengok aku dah siap...eah..baju color sama plak..cam janji la plak..segan gak kitorang ngan ayahanda bonda..kang diorang ingat kitorang memang plan baju same plak..haha..

    Nak kata dating..hurmm..tak jugak la..selalunye kalo hujung minggu..memang aku akan kuar ngan Mr Syukri..tapi sure ada batu penimbang la..sape lagik kalo bukan Chibby..die memang pantang nampak aku siap2 nak kuar..so kalo dah aku bawa Chibby..kalo anak2 sedare Mr Syukri pun ade kat muar..kitorang arung sekali la..bawa semua jenjalan..Time nih kononnyer plan nak pergi zoo..

    Tapi penyudahnye tak jadik ke zoo..kitorang melencong ke Jusco..hehe..lencongan baik punyer..sebabnye bile ayahanda bonda tahu aku nak ke melaka..diorang pesan minta renew kan JJ Card diorang..tuh yang aku ingat baik ke Jusco je..so cancel la Zoo ye adik2...

    Time nih Jusco ade buat warna2 pakai pasir tuh untuk bebudak..ala yang korang kene cabut sticker die dulu tuh..pastuh tabur kan pasir yang warna2 kat atas sticker tuh..budak2 memang suke la buat bende nih..aku ngan Mr Syukri tengokkan jelah..hehe..gambar nih Chibby punye keje..lepas die siap tabur2 pasir..sementara tunggu anak2 sedare Mr Syukri..die snap gambar aku ngan Mr Syukri..

    Nih dah on the way balik muar dah..nampak muke anak sedare Mr Syukri belakang aku tuh..penat dah agaknyer tuh...jap yer..bape minit lagi kiter sampai umah..Tapi gambar nih..aku cam terover plak enter frame..

    Gula-gula yang Mr Syukri nih pegang menjadi hangat dalam kereta time nih..aku tak ingat sape yang beli gula nih..tapi abis semua passing sane sini..semua rase gule nih..siap sampai gaduh2 lagi dalam kereta tuh..hehe..budak laki semua kat belakang tuh..gaduh2 bertekak2 okie lagi..jangan korang berwrestling plak dalam kereta nih..kang pukchu hangin plak...

    Time nih aku snap gambar Mr Syukri nih..hehe..sibuk die melayan anak2 sedare die makan..busy die..hehe..aku perhatikan je..hehe..comeyyy plak aku rase..tuh aku snap..hehe

    0 comments: