Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Ohh..Monkey..

  • Wednesday, October 14, 2009
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , , , ,



  • Hahahaha...gelak guling aku tgk video nih...utk pengetahuan semua..banyak2 haiwan kat muka bumi nih...monyet menjadi pilihan aku...haha..kenape aku pilih monyet?? sebab aku rase monyet nih comeiiiiii sangat..kalo korang tgk citer2 kartun kat tv tuh...cube tgk cmner diorang lukis monyet nih...bulat jer kan...ha..dr kartun la aku mula meminati monyet..

    Tapi kalo secara live..aku takut ngan monyet nih...monyet nih sebenarnye ganas weyh...serious ganas...kat muar ade 1 tempat kat tepi sungai untuk orang lepak2..joging...kat penghujung park tuh..tempat monyet2 berkumpul taw...aku paling cuak lalu situ even naik kereta..time tuh aku akan make sure kan tingkap semua di tutup rapat..kereta tak blh bawa laju2 kalo lalu tempat monyet tuh...sebab monyet2 kat situ memang bersepah2...ade yang kene hon pun buat derkkkk je makan kat tengah jalan...

    Ganas2 spesis nih pun...diorang nih tetap makhluk tuhan jugak kan...tapi yang dulu kata ade hipotesis yang mengatakan kite manusia nih datangnye dari monyet jugak..huh..korang nak akuinyer ke? pe pendapat korang pasal nih?

    0 comments: