Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Jejak Kasih

  • Tuesday, October 6, 2009
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , , , , ,
  • Hurmm...ape kaitan tahuj entry nih ngn pic nih ek?? Sebenarnyer takde pun..cume en syukri nih la yg bertanggungjawab membawa aku ke sana sini sepanjang minggu konvo berlangsung..hehe...penat wooo nk drive sendr...sane sini aku jelajah...Tq yer en syukri....



    Kitorg jelajah JJ ayer keroh utk isi perut pd tgh hari jumaat tuh..++ kitorg pre celebrate birthday ain...actually birthday ain 5 oct 2009...kitorg celebrate awl...theme JJ time tuh sure la deepavali celebration yg tak lama lagi nk muncul...


    Kitorg sebenarnye nk masuk dlm kawasan die utk amik pic...tp kat depan tuh ade pak guard plak...xjd la...


    Pu3 n kak Mun yg bertanggungjwb membeli kek utk Ain..opppsss....kak mun...sy takde amik pic akk time nih...sowiiii...



    Kami yg kelaparan menungguh pu3 ngn kak mun sampai dah abis makan pun...btg hidung diorg pun tak muncul2 lagi tm nih....



    Sementara tunggu tuh...kitorg pun ape lagi..posing sakan la kan...ahaha


    Sebenarnye ade lagi pic time nih..nnt aku upload lagi yer...




    Nih la ghupernyer...2 kek utk pre celebration ain...kitorg membuat bising time kat food court jj time nih...lantak semua org pandang...seperti berada di rumah sendiri..hehehe



    p/s: aku rase asyik ketawa je sepanjang minggu nih...epy + bahagia sangat minggu nih

    0 comments: