Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Im BLUE!

  • Saturday, October 24, 2009
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , , ,
  • Kepada pembaca dari Facebook, sila klik VIEW ORIGINAL POST, terima kasih :D

    Aku BLUE!!!! hahahaha...pe....korang pikir..haaaaaa...

    Blue..biru..maknanyer aku berbaju biru la..amboi..amboi..pantang yer ade warna-warna biru..suke memasing...

    Gambar nih aku godek-godek laptop aku..terjumpe set gambar biru nih..terkenang plak memory-memory time nih...cewaaahhh...actually gambar yang korang tengok kat atas nih time nih aku ikut Mr Syukri ngan akak die Kak U pergi majlis kahwin member kak U tuh..kat mane aku tak ingat tapi area Selangor la..time nih zaman-zaman aku kemaruk pakai selendang..tudung sarung ke tudung ikin belum muncul lagi time nih..tapi sekarang aku tak suke dah pakai selendang2 nih..rimas..sekarang aku lebih suke yang ringkas je..iron2 tudung pun tak payah...

    Mr Syukri cakap die suke tengok aku pakai baju kurung..terutama baju kurung biru nih la...tuh yang banyak gambar candid aku time pakai baju nih..tengah bual2ngan die nih..sempat je tangan die tuh tekan punat kamera kat hp die..

    Ha tengok tuh..sampai terkejam-kejam aku die amik gambar..hish..awak nih tak de keje lain ke...asyik keje nak amik gambar je..hehe padahal sekarang bersyukur..boleh jadi entry dalam blog kan...

    Dolu-dolu aku mane la ade blog..tuh yang tak gomar den die asyik keje snap gambar je..waaa..tapi sekarang semenjak dah rajin memblog nih..mane pergi kamera sentiase di sisi..tapi amik gambar tak juga..asyik lupe je nak berposing..

    Aku nih kalo tak beraya mane ade aku beli2 ke buat2 baju kurung ke kebaya nih...arapkan raye tuh jelah aku buat..so kalo yang mane korang tengok aku berbaju kurung ke kebaya nih..sure la baju raye yer..aku pergi kerja pun setakat nih la..tak penah nyer aku sarung baju kurung ke kebaya nih..time praktikal tuh dulu adelah gak aku sarung..sekarang nih..jangan araplah...aku nak yang ringkas2 je...mestilah T-shirt ngan Jeans pilihan aku..kemana sahaja..

    Mane tema baju raye aku..itulah jugak tema baju raye Mr Syukri nih..family die jenis variasi..tak kisah warna ape-ape..tapi family aku tak boleh..wajib ikut tema...dah memang tradisi family aku dah..nak tak nak kene jugak ikut tema..corak melintang..menegak..bulat, bujur, bunga, abstrak..tuh semua tak kisah..janji warna tema tuh ade kat kain baju tuh..

    0 comments: