Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

I am One of the Hockey Team

  • Friday, October 16, 2009
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , , , ,
  • Hari nih mood aku cume nak dengar lagu hindustan jer..tapi 1 lagu je yang aku dok dengar dari pagi tadi..haha...lagu dari citer Chak De..sape pernah tengok citer nih??

    Citer nih aku tengok zaman2 dah hujung2 tahun kat Utem..best weyh citer nih...syookkkk!!! Mane tak syok...cube teka sape hero die??

    Mestilah 'pakcik' Shahrukh tuh...jangan marah yer uncle..hhehehe..dah sah2 aku minat die kan..ape lagi...semua citer die berlakon aku bantai la tonton...

    Meh aku review sikit citer ChakDe nih..selalunyer citer hindustan nih mesti ade kaitan ngan cintan2 kan..kalo hindustan..orang sure pikir..ala kisah cinta la tuh..tapi citer nih takde kaitan langsung ngan cinta centan nih yer...

    Citer pasal seorang pemain hoki negara India (Shahrukh) yang menghukum dirinye sendiri disebabkan kekalahan pasukan India dan selepas sembunyikan diri beberapa tahun..die muncul dengan meng'offer'kan dirinye untuk menjadi jurulatih kumpulan hoki wanita India..macam2 die hadapi sepanjang menjadi jurulatih nih..korang tengok la citer nih..baru korang tahu syoookkkknyer citer nih...ala dari tak buat ape..sempena Deepavali nih..tengoklah sikit citer hindustan..kasi layan...


    Citer ChakDe tuh buat aku teringat memory2 time join pasukan hoki wanita untuk universiti aku tercinta..Utem..time pergi MASUM (Majlis Sukan-Sukan Antara Universiti) majority Uni lain semua ahli die terdiri daripada student fakulti sukan...tapi tak untuk uni aku...kitorang semua terdiri dari fakulti kejuruteraan dan komputer sains...


    Tapi alhamdulillah la..even kitorang bukan la budak sukan...tapi kitorang pernah pegang top 10 dalam ranking pasukan hoki wanita untuk semua uni..


    Gambar2 nih antara memory yang aku ade bersama-sama pasukan hoki wanita Utem..


    Time nih kitorang sebenarnye ade game lawan budak melaka..tak ingat dari mane la..budak sekolah ke kem..lebih kurang cam tuh la..


    Lelaki yang berbaju merah tuh Captain Hoki laki Utem...kalo team laki nih...fuh..memang arr hebat diorang main...aku suke tengok game diorang...sap..sup...dah gol....fuh...pantas sungguh pergerakan diorang nih...


    Mane aku pergi...mesti ade budak 3 orang nih kan...hehe..kamilah BFF...tapi time dating dok ler aku bawa diorang nih...haha


    Muke masing2 elok je sebelum kene jemur panas terik...haaa...kat nad tuh..kan ade handphone pink tuh kan...handphone tuh diimport dari jepun..original dari jepun..member die belikan dari sane..tapi ape yang sedihnye...handphone tuh dah tinggal kenangan dah..sebab time kat surau ade orang godek2 beg die and curik handphone tuh..sedih sangat kan...aku tak mampu nak kate ape..tergamam gak la bile tahu tuh...hish...orang sekarang nak buat dosa dah tak tak kire mane dah...surau pun jalan gak...heeeeeee....tak suke betul kan..

    Kat bawah nih thriller untuk citer ChakDe tuh..tengokla..best..sangat...




    Happy Deepavali..

    0 comments: