Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

How To Teach Your Children Swimming

  • Thursday, October 29, 2009
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: ,
  • To Facebook reader, please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :D


    Ada orang kata untuk membantu anak-anak kiter jadi pandai..dengan mengajar die berenang. Dan kalo tak silap aku..aku pernah terbaca yang Angkasawan negara kite..Dato Sheikh Muzaffar pun menggalakkan pendidikan renang ini dari peringkat kanak-kanak lagi..

    Dan aku jugak pernah terbaca dalam buku parenting tips..yang mengajar anak-anak berenang nih bagus..Eah..buku-buku parenting tips nih tak semestinye untuk orang-orang yang dah ade anak je taw..untuk mereka yang ada adik-adik kecil pun ape salahnyer kan...kan...anak sedare ke..ilmu tuh general..sesape je pun boleh milikinye...

    Korang tak caye..korang tengok nih..orang putih sane semua trained anak-anak die berenang dari kecik taw..comel giler..dalam video nih nanti korang tengok macam mana kanak-kanak tuh pandai berenang sendiri..even jalan pun tak mantap lagi..

    0 comments: