Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Hadiah..

  • Sunday, October 25, 2009
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , , ,
  • To Facebook reader, please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :D


    Budak zaman sekarang bukan main...baru umur 8 tahun dah pandai nak bergaya..haish...zaman aku dulu..nak pakai baju hari-hari pun bonda jugak yang amik pilih baju mane nak pakai..

    Hadiah nih Chibby dapat dari Mr Syukri sempena birthday die..sebenarnye bukan nih je hadiah die..ade lagi satu..notebook cartoon yang Mr Syukri dapat dari TV3..time tuh Mr Syukri ade perjumpaan ngan orang TV3..Nih pun die pilih nak jenis perfume mane...pandai plak nak amik yang ala2 bau Giorgio Amani..CK..cisss...melampau betul..awak tuh baru setahun jagung..dah dapat pakai perfume pun dah kire bersyukur taw...along nih kenal perfume umur masuk 12 tahun..tuh pun yang spray2 tuh...zaman aku time tuh tengah famous ngan perfume Spice Girls..area tahun 1998..kan Spice Girls tengah meletup giler time tuh..pergh..memang aku minat la lagu diorang..tuh yang sampai sanggup beli spray die...

    Chibby siap ajar lagi cara2 nak pakai perfume..ape yang patut dan apa yang tak patut time nak pakai perfume nih...cewaahhh..lagi hebat plak die dari along...pergi ngaji pun die siap pakai perfume nih..aku rase kat umah pun la..ade mase die pakai kalo die ingat..kerap jugak aku bau minyak wangi nih kalo die baru pas mandi..

    0 comments: