Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Free Movie Ticket from DIGI Communication

  • Sunday, October 11, 2009
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , , ,

  • Yeay...aku dapat free ticket untuk menonton wayang....waaahhh..boleh nonton lagi nih...hahaha..
    Aku dapat hadiah nih dari DIGI...thank you DIGI for this tickets..

    Ticket nih semua boleh digunakan sebelum 19 Oktober 2009 nih...aku ingat tak ade expired date..kalau tak ade boleh la aku gunakan ticket nih untuk tengok citer This Is It...ala movie yang pasal Michael Jackson tuh...

    Tapi takpela..minggu depan boleh gunakan ticket ni untuk menonton..citer ape2 jelah yang sedap...korang ade idea citer ape yang sedap tak? hurmm..selain papadom dan jin notti yer...2 movie nih aku dah layan...

    Thanx DIGI...
    :crab1:

    0 comments: