Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Fasha Sandha Kahwin version 2

  • Wednesday, October 21, 2009
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , , ,
  • To Facebook reader, please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :D


    Fuh semakin heboh dikatakan pasal perkahwinan Fasha nih kan...ramai wartawan cari Fasha dan Qabil bertanyakan kedudukan mereka..dan aku juga pernah buat entry pasal Fasha dan Qabil nak kahwin dah..


    Paper hari nih kuar lagi citer pasal diorang nih..still dari side Qabil yang memberi keterangan..


    Menurut paper tuh..kenyataan yang dikemukakan pihak qabil dan fasha nih bercanggah weyh...oppp!!! ape citer nih..i smell fishy here...hahaha...kalo korang sentiase update kisah-kisah diorang nih..korang mesti perasan ade yang tak kene dengan keterangan yang diberikan..

    Aku cam tertarik dengan kata-kata Qabil
    Rentak hidupnya tidak sama dengan saya dan selepas saya melihat sendiri dengan mata kepala saya, barulah saya percaya dan biarlah hubungan kami ini hanya setakat di sini saja. Jadi saya harap selepas ini tidak ada yang membuat spekulasi kononnya keluarga saya serta wujudnya orang ketiga yang menjadi punca saya tidak jadi berkahwin dengan Fasha


    Tang mane yang korang tak sehaluan tuh yer..qabil tak khabarkannye..ape yang dilihat dengan mata kepala En Qabil nih aku tak pasti..Ape pun semoga korang berdua nih bahagia la yer..

    2 comments:

    lily lotus said...

    eloklah tu..saling blaming

    smiley said...

    hahaha..tahu tak pe kak...mane satu yang betul pun tak tahu la ek