Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Children's Make Up Session

  • Sunday, October 18, 2009
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: ,
  • Anak2 dara nih..bile dah besar...semua dah reti make up sendiri ek..bile si akak2 semua sibuk mengandam diri memasing...yang si adik nyer plak melopong jer tengok akak2 diorang...

    Dalam hati tuh sure teringin nak make up macam akak2 die...haha...bile di tanye..'Aina...aina nak buat smokey eyes?' Apa lagi dengan sepantas kilat die jawab nak..nak...adik2 perempuan sendiri semua nak makeup sendiri..so..tangan aku nih plak cam menggatal je nak makeup kan bebudak nih...ape lagi..aku pun offered la servis tak berbayar kan..hehe..


    Biler si kakak nye makeup..adiknyer pun nak make up jugak...si kecil dalam pic atas nih nama die Ain...adik sedare aku...umur die kecik jer lagi...baru jer masuk darjah 1..jadi kalo nak main makeup combination warne2 yang terang2 nih okie je..budak..pakai ape pun nampak suai je...nih first time aku buat keje ni...dalam hati takut gak tak jadi combination color tuh...

    Aku gune color pink campur ngan color blue black..kasi match la ngan baju die pakai..baju die yang pink tu aku match kan jugak ngan mate die....hurmm..alhamdulillah la...hasilnyer cantikkkk...hahaha...puas hati!!! Tapi bile dah siap..mate die tak berape nampak la hasilnyer bile amik gambar..


    Yang nih kakak pada aina..kakak die pakai tema black and white...so untuk mata die aku gune blue black 2 ton warne yang berbeza..blue balck cair ngan yang pekat..so adelah nampak effect kan bile gune 2 color nih...


    Actually ada lagi sorang adik die..Fiah...tapi tak ada plak gambar die time aku makeup kan si Fiah nih...hish...photographer aku nih busy la plak time nih...

    Sebenarnye time ni ade majlis..dalam entry sebelum nih aku ade cakap yang aku kelam kabut untuk prepared majlis yang tetibe tuh kan..ha nih la die...suasana majlis tuh nanti aku postkan kat entry yang lain yer...

    1 comments:

    kenwooi said...

    haha.. looks like they're having fun =)

    kenwooi.com