Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Busy With Fan Page

  • Tuesday, October 27, 2009
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , , ,
  • To Facebook reader, please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :D


    Anyone familiar with Facebook Fan Page? Please..please..and please dropeed a comment here..maybe we can have speacial chit-chat here..hehe..thank you so much :D

    Maaflah gambar di atas tak clear sebab aku capture gune print screen je..Sape ade account facebook?? Sape yang ade sure familiar dengan gambar kat atas nih kan..

    Minggu nih aku busy mengeksplore mengenai Facebook Fan Page..ada task mengenai itu yer..aku bukan buat fan page suke-suke..konon-konon nak cari fan bajet glamour ke ape..tapi disebabkan terdapat tugas kearah itu..so aku create satu untuk diri aku sendiri dan juga sebagai testing terhadap tugasan ku nanti..jadi kepada sesape yang belum jadik fan aku..mehlah be my fan..korang pergi ke www.facebook.com/Triplesmiley nanti kat situ korang klik la kat become a fan..

    Ape yang ade dalam Triplesmiley nih?Kat sini..aku akan post video-video yang menarik sebagai tontonan dan sebagainya..selain tuh..korang akan sentiasa update ngan ape yang berlaku dalam blog aku nih la..Triplesmiley Fan Page telah pun di link kan dengan blog aku..

    Melalui blog aku nih pun korang boleh klik Become a fan..korang tak perlu add aku sebagai friends korang..just be Triplesmiley fan je..korang dah boleh dapat tahu macam-macam..tapi yang penting kenelah sign in dulu ngan facebook..kalo korang takde account facebook camne la nak ber'connection' nanti..comment-comment pada gambar ke video..kan lagi erat kannn...

    Selain itu..aku juga menggunakan twitter yang berhubung dengan Triplesmiley Fan Page..Bagi sesape yang ade account, follow aku kat @sofiajamaludin ye...

    So marilah kiter berhubung bak kata bunkface dalam lagunyer Through My Window..korang dah tengok lom iklan tuh? Iklan streamyx yang sangat cute...